Open Source Days 2008

Som det måske er folk bekendt, så er Linux Forum blevet transmogryfet til Open Source Days.

Open Source projekter kan få en gratis stand, spørgsmålet er om det ikke kunne være interesant for "os"?

Her er lidt detaljer:

-------------------------- klip ---------------------------- Apply for a free user group/open source project stand

Do you wish to tell the world about your user group or open source project? The conference hallway areas will be populated by user groups or open source projects to make the "hallway track" even more interesting.

If you wish to apply for a free user group/open source project stand, please send us the following:

* A description of the user group/open source project
* The reason why you would like a free stand
* A logo for the user group/open source project
* A webpage URL for the user group/open source project and
* A contact e-mail adress.

The description of the user group/open source project must to be short (3 lines of 72 character is more than enough). The description will be used at the conference website.

The deadline for user group/open source project stand application is July 1st 2008. Please send application to ug2008 [på] opensourcedays [dot] org.

Acceptance of a free stand will grant you free access to the conference for 3 persons, but the stand must be manned at all times during the conference.

-------------------------- klip ----------------------------

Læs mere om Open Source Days: http://www.opensourcedays.org/2008/

Kim Bachs billede

Og jeg stiller gerne op som frivillig til at bemande standen

kaspers billede

Jeg / vi stiller også meget gerne bemanding og opbakning til en drupal stand på Open Source Days.

/kasper @ openUsource ApS

Kim Bachs billede

Kuult, lad os formulere en ansøgning så da...

mortendks billede

mdk er da også på Så vil jeg med min osX fortælle alle de linux tøser at de ikke har forstået noget som helst ;)

Kim hva skal vi bruge? - udover et kæmpe pirat flag og sån --------- rocknroll baby--------- /morten.dk

Xens billede

Sidste år var det delt op i business og resten dage, så hvis det er det samme i år så jeg regner lidt med at komme begge dage.

Spørgsmålet er om dem der arbejder professionelt med Drupal burde slå pjalterne sammen på en eller anden måde? Om ikke andet så lidt 'markedsføringsmæssigt' med nogen Drupal badges eller et eller andet. En business stand er nok lige i overkanten.

Kim Bachs billede

Et "Drupal pirat flag - med papegøje og klap" me likes...Ikke så meget, foldere, men jeg synes sørme vi skal lave noget hands-up workshop, vis mig dit website, og vi driver en Dru-pal gennem det ;-)

ps. Her er de der Linux tøser (du kan vist ikke lære dem så meget ;-))

Kim Bachs billede

Og jep, det er modus operandi med de to dage, personligt synes jeg business dagen er bedst...